رویداد پلاس

رویداد پلاس

ساخت وبلاگ

امکانات وب

آشنایی با شیر برقی هانتر یک اینچ HUNTER PGV 1 inch


مه پاش های نازلی و دیسکی اندیشه سبز از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. همچنین از هدر رفتن آب جلوگیری می شود و هزینه اب را کم می کند. در این سایت انواع مدلهای چرخان و همچنین ثابت از برند هانتر عرضه شده است که مشخصات و ویژگی­های کاری آن به طور کامل ذکر شده است. امروزه بسیاری از شرکت های داخلی و خارجی به دنبال طراحی یکی از بهترین و بی نظیرترین انواع مهپاش ها هستند که شما می توانید لوازم مه پاش بهترین و باکیفیت ترین انواع این محصولات را به راحتی از همین وب سایت پیش روی خود مورد مشاهده قرار دهید. برای این امر نیز می توانید با همکاران ما از همین وب سایت اینترنتی پیش روی خود در تماس بوده و اطلاعات لازم را دریافت کنید. بسته بندی ها توسط برس های جانبی تکمیل می شوند. سیستم مه پاش یک سیستم بسیار مناسب برای خنک کاری و تامین رطوبت فضا های بزرگ و یکپارچه می باشد که در بسیاری از مکان ها ازقبیل گلخانه ها ،مرغداری ها، گاوداری ها،مراکز صنعتی و… که با خنک کاری هوای گاوداری بوسیله سیستم مه پاش پرفشار ، گاو آب کمتری مصرف می کند.

ضمن اینکه می توانید در هزینه های آب و استخدام نیروی انسانی برای آبدهی محصولات صرفه جویی کنید. این محصولات دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند. در مه پاش های نازلی نیز ، آب از طریق یک موتور و پمپ قوی ، فشرده می شود. مه آوران صنعت تنها طراح و تولید کننده مه پاش با قطعات اختصاصی در کشور است. شرکت طراح گستر آب آرا با نزدیک به ۳ دهه فعالیت در حوزه ی ساخت انواع سیستم های آبیاری تحت فشار با بهره گیری از نیروی فنی متخصص و مواد اولیه با کیفیت و ماشین آلات پیشرفته موفق به تولید انواع لوله و اتصالات آبیاری قطره ای و بارانی شده است. ارگ سبز پارتیکان طراح و مجری انواع سازه گلخانه آماده پاسخگویی به شما عزیزان است. از فواید استفاده از سیستم رطوبت رسان در دامداری هامی توان لحاظ نمود که شرایط اسایش دام فراهم شده و در نتیجه ان تولید شیر روزانه و وزن دام ها و همچنین بهبود باروری را به همراه خواهد داشت. استفاده از مه پاش در گلخانه نیاز گیاهان به رطوبت را تامین میکند. در هنگام انتخاب بهترین و مناسب ترین دستگاه پمپ کارواش، درک و دقت به دو اصطلاح زیر حائز اهمیت است بطوریکه هرچه اعداد بالاتر، نظافت صنعتی و شستشو سریعتر و پر قدرت تر انجام خواهد گرفت .

اکثر دستگاه های واترجت صنعتی دارای قابلیت پاشش مواد شوینده می باشند و در نتیجه برای افزایش کیفیت شستشو از این امکان دستگاه نیز می توان استفاده نمود. در کارواش بخار آنلاین تمامی صندلی ها به راحتی شستشو می شوند و هیچ اثری از آلودگی برای روی آنها نخواهد ماند. سیستم مه پاش و هواکش که به طور ویژه برای گاوداری ها و در بهاربند نصب می شود باعث کاهش دما در مناطق گرم و خنک شدن چند درجه ای هوا می گردد. استفاده از پد و هواکش: یکی دیگر از دستگاه هایی که قادر به خنک کردن سالن های دامداری است، پد و هواکش صنعتی هستند. این هواکش ها به طور مداوم هوای آلوده داخل سوله را به خارج هدایت کرده و گاز آمونیاک و کربنیک را تخلیه می کند. از کارواش می توان در موارد بسیار زیادی استفاده نمود به عنو.ان مثال می توان در شست و شوی خودرو، ماشین آلات صنعتی، شست و شوی کف و دیوارهای سرامیک و غیره استفاده نمود. از آنجایی که اغلب روزهای سال در این مناطق شرجی و گرم است، سیستم های مه پاش و رطوبت ساز هیچ کمکی به سرد شدن دما نمی کنند. زمانی که دما از ۲۷ درجه تجاوز کند بر روی گاو اثرات منفی می گذارد که باعث کاهش کارائی و حتی بیماری آن می شود.

https://iran-pump.com/hunter-valves/

در فرایند خنک سازی توسط سیستم مه پاش، ذرات پودری آب از طریق این دستگاه به محیط منتشر شده و اقدام به جذب هوای گرم می کنند. این آب پر فشار توسط شلنگ هایی به نازل ها فرستاده می شود. با خرید تایمر دیجیتال آب میتوانید دفترچه راهنمایی که همراه ان است را به خوبی مطالعه کنید که به زبان فارسی نوشته شده و به راحتی می توانید ان را در منزل یا هر محل دیگری بدون نیاز به متخصص نصب کنید. در نتیجه بهترین گزینه، استفاده از یک تایمر آبیاری است که در زمان و حجم مشخص آبیاری را انجام دهد. در ساخت این مه پاش ها از لوله های فشار قوی مخصوص مه پاش که در این کارخانه همین شرکت تولید شده است استفاده می شود. یکی از مزایای استفاده از رطوبت ساز در گاوداری ها افزایش تولید شیر می باشد و استرس گرمائی باعث افت تولید شیر تا سقف ۱۰ درصد می گردد و مواد غذایی مصرف شده توسط گاو صرف کنترل وحفظ دمای بدن می شود. برای گاو منطقه ایده آل حرارتی از ۲۵-۱۳ درجه سانتیگراد می باشد. در این محدوده دمایی حیوان در یک آرامش بهینه ای بوده و دمای بدنش بین ۱/ ۳۹-۴/ ۳۸ درجه سانتیگراد می باشد.

رویداد پلاس...
ما را در سایت رویداد پلاس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویداد پلاس بازدید : 655 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 16:38

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور که در زمان مقرر (از تاریخ ۱۶ تا ۲۷ آذر و همچنین مرحله دوم ثبت نام از تاریخ سوم تا ششم بهمن) ثبت نام نکردند، می‌توانند مجددا در این آزمون ثبت‌نام کنند.

بر این اساس ثبت نام با تاخیر برای این دسته از متقاضیان از روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه جاری شروع می‌شود و تا روز شنبه ۳۰ بهمن ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org پایان می‌یابد.

بنابراین متقاضیان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه مورخ ۲۳ آذر ماه در خصوص اصلاح این دفترچه راهنما که از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترس است، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام کنند.

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۸ ، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

رویداد پلاس...
ما را در سایت رویداد پلاس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویداد پلاس بازدید : 265 تاريخ : يکشنبه 17 بهمن 1400 ساعت: 14:46

هنگام شروع به آموزش حسابداری، باید درنظر داشته باشید

حسابداری اجتماعی یک شاخه کاملا متفاوت با حسابداری صنعتی است یا حسابرسی می تواند یک سطح متفاوت از تخصص حسابداری در شرکت ها باشد. نمی دونی برای یادگیری حسابداری از کجا شروع کنی⁉ این اطمینان به شما داده میشود که پس از طی این دوره، بهراحتی گوی سبقت را از سایر حسابداران خواهید ربود.آموزش حسابداری بازار کار، از اطلاعات پایه و مقدماتی یا همان اصول اولیه حسابداری شروع و سپس آموزش حسابداری حقوق و دستمزد، کاربرد اکسل در حسابداری، آموزش جامع بیمه و مالیات، آموزش جامع بهای تمام شده یا حسابداری صنعتی، آموزش حسابداری در شرکتهای پیمانکاری و مهندسان مشاور، آموزش تهیه صورتهای مالی و گردش وجوه نقد را با توجه به استانداردهای حسابداری و بازار کار ایران توسط جناب آقای دکتر ساسان مهرانی به صورت کامل به علاقمندان به آموزش حسابداری و درآمدزایی از این حرفه ارائه میدهد. شما میتوانید نه تنها اطلاعات کلی بودجه بلکه به خلاصه سود ، زیان ، هزینه و مالیات را مشاهده کنید. انجام محاسبات لازم برای تعیین اولویت هر یک از عناصر تصمیم با استفاده از اطلاعات ماتریسهای مقایسات زوجی صورت می­گیرد. صورت میپذیرد و هرگونه خطا و ناسازگاری در مقایسه و تعیین اهمیت بین گزینهها و شاخصها، نتیجه نهایی بهدست آمده از محاسبات را مخدوش میسازد.

سازگاری در قضاوتها: تقریباً تمامی محاسبات مربوط به فرایند تحلیل سلسله مراتبی بر اساس قضاوت اولیه تصمیمگیرنده که در قالب ماتریس مقایسات زوجی ظاهر میشود. جدول فوق مربوط به توصیف آماری متغیرهای جمعیت شناختی پژوهش است که مطابق آن، از 20 نفر موردبررسی، 5 نفر معادل 25 درصد از پاسخدهندگان زن بوده و 15 نفر دیگر آن­ها معادل 75 درصد مرد بوده­اند. همچنین برای تعیین پایایی با توجه به اشکالات روش آلفای کرونباخ (ازجمله اینکه برای تمام سؤالات یک سازه ارزش یکسانی وجود دارد)، در این پژوهش از روش پایایی مرکب استفادهشده است که ضرایب آن در جدول 1 آمده است. برای انجام این کار معمولاً از مقایسه گزینهها با شاخصهای i ام نسبت به گزینهها یا شاخصهای j ام استفاده میشود که در جدول 3، نحوه ارزش­گذاری شاخصها نسبت به هم نشان دادهشده است. شاید مقایسه دو گزینه امری ساده باشد، اما وقتی­که تعداد مقایسات افزایش یابد اطمینان از سازگاری مقایسات بهراحتی میسر نبوده و باید با بهکارگیری نرخ سازگاری به این اعتماد دست یافت. تجربه نشان داده است که اگر نرخ ناسازگاری کمتر از 1/0 باشد سازگاری مقایسات قابلقبول بوده و در غیر این صورت مقایسهها باید تجدیدنظر شود. در صورت عدم رعایت این مورد، احتمال بروز جرایمی از سوی اداره ی مالیات وجود خواهد داشت.

اگر به دنبال آموزش حسابداری صنعتی صفر تا صد ویژه بازار کار هستید، دوره حسابداری صنعتی عملی در آموزشگاه حسابداری آریا تهران یکی از بهترین کلاس های تخصصی برای یادگیری حسابداری صنعتی و بهای تمام شده کالا در شرکت های تولیدی و… هزینه دوره های آموزشی حسابداری و حسابرسی اقتصاد قرن بستگی انتخاب نوع دوره آموزشی دارد. در ادامه چند مورد از بهترین نرم افزار های حسابداری ایران به شما معرفی شده است که میتوانید از آن ها استفاده نمایید. نرم افزار یاس، محصول شرکت رک-یاس سیستم بوده و تحت سرویس ابری و ویندوز، در اختیار شرکت ها و بنگاه ها و اصناف قرار دارد. مدیران هر مؤسسه تولیدی ، درابتدای دوره مالی یا هر زمان که لازم باشد ، بنا به شرایط بازار ، نحوة تهیة مواد اولیه ، وضعیت نقدینگی و با در نظر گرفتن ظرفیت تولیدی کارخانه ، برای ساخت محصول اقدام به برنامه ریزی می نمایند. از طرفی، در صورتی که محصول نرم افزاری به روز نشود به مرور زمان از رده خارج خواهد شد. برای این منظور از نرمافزار SmartPLS استفاده شد. در این مقاله پنج شاخص اصلی بهمنظور اولویت­بندی شاخص­های شخصیت مدرسان حسابداری موفق مدنظر است که در ابتدا ماتریس مقایسات زوجی این پنج فاکتور ارائه می­شود و در مراحل بعدی به ارائه اولویت­بندی صفات شخصیتی زیرمجموعه هر شاخص و انتخاب موفقترین مدرس حسابداری پرداخته خواهد شد.

رویداد پلاس...
ما را در سایت رویداد پلاس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویداد پلاس بازدید : 8220 تاريخ : يکشنبه 17 بهمن 1400 ساعت: 14:45

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :